Kayzer.Net

Monday, February 28, 2005

AYRI SABAHLARDA

Sabah oldu sevdigim Iste uyaniyorsun Guzelim gozlerini aciyorsun gun isigina Aklina geliyorum degil mi Ilk dusunce sevdan oluyor yuregini isitan Bende senin gibiyim Ilk sen aklima geliyorsun Boylesi hosuma gidiyor belki Gune sicak bir duygu ile uyanmak mutlu ediyor belki de Bak sevdamiz isitan yureklerimizi Ama dusun sevgili ayni gune merhaba demiyoruz Ayni yatakta karsilamiyoruz sabahi Oysa ne guzel soyluyor bir turku `Odam kirec tutmuyor kumunu katmayinca` `Sevda bastan gitmiyor sarilip yatmayinca` Oysa dusun sevgili Ayriligin yureginde buyutuyoruz sevgimizi Sen ne demistin hatirliyor musun `Ozlem olsun birak` `Biraz hasret olsun` `Birlesmemiz bir kasirga gibi olsun o zaman` Hatirliyormusun Bir buse kondurmustun dudaklarima `Al` demistin `Al bu busemin sicakliginda yasat beni` Bazi sevdalar boyle yasanmak zorunda degil mi Bazen ayriliklarin kirac topraklarinda yeseriyor sevda Dusundun mu hic Ayni yataklarda sabaha merhaba diyen iyi yuregi Biter miydi ask Soner miydi heyecan Boylesine buyur muydu bu ask Dusunuyorum sevgili simdi Boyle yasanmali bu sevda belki de Uzulmuyorum o zaman Kayboluyor huznun golgesi yuregimden Acitmiyor ayriligin o zaman Yuregime ektim seni Guzellik ektim simdi yuregime Seni Ve askini biciyorum Belki ayni yatakta gune merhaba demiyoruz Belki kollarin gogsumde vermiyorsun kendini gun isigina Ama biliyorum ki Ayri sabahlarda Ve ayri gundogumlarinda Ayni sevdayi Ayni sevinci yasiyoruz Ayni dusu kuruyor Ayni ozlemi yasatiyoruz Bazi asklar ayriligin topraginda filizlenirmis Ayriligina sarildim bu yuzden Ayriligini dost edindim bu yuzden Bir anlik calinmis zamana sigindim bu yuzden Bir anlik mutluluga sigindim Bir anlik mutlulugu her anima yaydim Bak bir sabah yine seni dusunuyorum bu yuzden Seni dusunmelerin mutlulugunu avuclamak icin Senin guzelligini yasamima yaymak icin